2010-03-16

لقطات ظريفة عن الاطفال ,


 سلام عليكم ,,

  بالأيام هذة كلما امر على مدونة القى فيها نكهة حزن .. زعل ...وجع ..

  حاجة من دي يعني ^_^  لذا حبيت أرسم أبتسامه بتمنى ترتسم بجد

 عند الكل ........محبتي لكم ,

               
 

             

31 التعليقات:

شَــــذَا رُوْحٍــــــيُ يقول...

اختي الحبيبة \ الغاردينيا

يسلموووووووو قلبك الطيب يا غالية

والله رسمتي ابتسامة علي وجهي الان

وانا في اشد الحاجة اليها يارب يفرح ايامك

وتكوني دائما سعيدة

الفيديو الاخير عرفت ان النوم فعلا سلطان

يسلمووو حبيبتي

دمتِ بكل خير وود

Jack يقول...

هههههههههههههه

شكرا لكي اختي الغاردينا

تقبلي مروري

جاك

مرايتى يقول...

ربنا يفرح قلبك يارب

أحلى حاجه فى الدنيا ضحكة طفل

The illusionist يقول...

اواااااااااااااااال

The illusionist يقول...

اه انا الاول يعنى انا الاول
عشان اول مره ازور المدونه الجميله قوى دى
يبقى انا الاول

The illusionist يقول...

http://www.youtube.com/watch?v=1X0cmGihlYc

The illusionist يقول...

لو مشفوتيش دى
شوفيها
وضيفيها للبوست
حلوه
هتعجبك

The illusionist يقول...

مساء الخير عليكم فى اول زياره
ومش هتبقثى الاخيره
ده اكيد
لانى بحتل
مش بزور

مونى يقول...

ههههههههههههههه
تسلم ايدك بجد رووووووووعة
الله يسعدك يارب ياقلبى
على فكرة انا دخلت الاميل ولااجد منك اى رسالة
ارسليها مرة اخرى ده اميلى
monna01000@gmail.com
وتحت امرك باى شئ حبيبتى
تابعى دروسى بموج الغلا وانشاء الله تستفيدى
واى استفسار لاتترددى ابدااا

√♥♫ مملكتي √♥♫ يقول...

امس شفتها وكنت اكتب رد طفوا الكهربا انتِ عارغه بطفاي الكهربا
اما المقاطع استمتعت وانا اتفرج لها
اتفرجت لها انا و.........؟؟ انتِ عارفه


كونِ كما انتِ مبتسمه
ودي

الغاردينيا يقول...

أهلين حبيبة قلبي ( شذى )

الله يجعل كل أيامك أبتسامات حبيبتي

ويسعدني اني رسمت ابتسامه

و دوووووووم يارب ,, دمتي بحفظ الله

الغاردينيا يقول...

العفوووووووو جاك

نورتني يا عم ^_^

لك أعذب تحية ودمت بحفظ الله ,

الغاردينيا يقول...

اختي الغالية ( مرايتي )

وقلبك يا ررررررررررب

ومعاكي في دي مش هم احباب الله يبقى هم اجمل حاجة

اعذب تحية ... دمتي بحفظ الله

الغاردينيا يقول...

اخي الزناتي هههههههه

اهلين فيك .. وتحتل ليه ؟؟ ياعم افتح الباب وادخل

داالبيت بيتك ^_^ ويسعدني ان المدونة اعجبتك

والبوست برضو اعجبك وخلاص ياعم الاول الاول

وسعوا كذاااا عشان يبقى اخونا الاول :)

الرابط شوفته من فترة طويلة وبجد هو جميل وبضيفه

وتسلم ياعم ^_^ وبجد بجد حبيت تواجدك المرح

لك اعذب تحية ^_*

الغاردينيا يقول...

;;)موووووووني ربنا يسعدك ويسلمك حبيبتي من كل شر

اما مسالة الرسائل فمش عارفة ايش القصة

رسائلي لا تصل لاحد !! ههههههه

وهتابعك ان شاء الله ^_^ اعذب تحية عسولة

الغاردينيا يقول...

أسعدني تواجدك يا امير الممكلة ور بنا يحفظ لك الوالده

اما مسالة رسالتك فلقد نسيت الامر و اغلقت صفحة

للابد .. فأتمنى ان تنسى الأمر ^_^ واذا كان لي حق

سياخذه الله لي ..شاكرة لك سعيك , دمت بحفظ الله

كككككككك يقول...

حلوين كتير
فعلا رسمتى البسمة على وجوهنا ;))
شكرا يا غاردينا

متابع بصمت يقول...

حلو كتير
هههههههه


دوما تبحثي عن الفريد

دمتي بخير

ذكرى رحيل قلم يقول...

السلام عليكم


جميلة يا دينا المقاطع انا ديما بحملها واشاهدها مع ابني

ما اجمل ابتسامة طفل تنسي معاها كل الدنيا
دمتي بقلب طفلة رقيقة

ابن غزة يقول...

يسلموووووووووووو
على المقاطع

غير معرف يقول...

ايه الحلاووووووووووووه
دي
يا عسل جامدين اوي
خاصه الواد الانجليزي اللي شبه روني
جاد
باي

ابن غزة يقول...

وصراحة انا اعتب عليكى لماذا رحتلى
وانا مش عارف شو السبب اللى خلاكى ترحلى عنا

دودي فلسطين يقول...

ههههههههههههه
الضحكه زي الدوا
بتشفى قلوب هالعالم

وبزمتك هيو كل المدونات احزان باحزان
بس برضو مجبرين نحزن علشان احنا بشر

الغاردينيا يقول...

الغالية مسلمة

يسعدني اني رسمت بسمة ... أسعد الله كل أيامك

محبتي وودي ,

الغاردينيا يقول...

أخي متابع بصمت .. يسعدني انك أحببتها

أسعد الله كل أوقاتك ,, تحية عطره ,

الغاردينيا يقول...

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته رهف

بالاول سااااااامحيني عشان اتاخرت بالرد عليك

انشغلت شوية بس اهو رجعت الحمد لله ^_*

ورسالتك ايوا شفتهاا بس لسه مردتش عليها عشان

عندي عطل ما بجيميل اول ما اصلحه بنتواصل ^_^

معاك صبي أذن ... ربنا يحميه و يحفظه لك و يحفظك ليه

ويااااااارب دوم الضحكة , اعذب تحية حبيبتي

الغاردينيا يقول...

يااا غزاوي لا تزعل تدري غلاوتك عندي كبيره
بس بجد بجد الموضوع ما يستحق اوجع دماغك عليه
وكثيررررر بايخ !!

المهم يسعدني اني اشوفك هناااا لولا اني سبت المكان
هناك مكنتش شفتك هنا هههه
يبقى انا كسبانة شوفتك ^_^

وامانة ماتزعل ... وحقك عليا ياعم
اعتن بحالك عزيزي ^_& تحية ,

الغاردينيا يقول...

جااااااااد كنت فين ياعم !

افتكرت حد خطفك ولا حاجة ^_^

كنت لسه بجمع فدية من المدونين عشانك ههههه

يسعدني رؤيتك مجددا هنا ^_^

وتحية عطرة ,

الغاردينيا يقول...

أهلين دودي ^_^

سعيدة لابتسامتك ويارب دوووووم يا عسل

محبة و ود , ^_^

إبراهيم قاسم يقول...

يسعد مساؤك سيدتي
الآن الساعة الواحدة بعد منتصف الليل
قدمت إلى محطتك فوجتك راسمة البسمة على أوجه الآخرين
ولكن ..
كيف حالك أنت .. وهل البسمة على شفاهك مرسومة ؟!
كوني بخير غاليتي ..

الغاردينيا يقول...

أسعد الله مساءك عزيزي ^_^

إبراهيم عاد من جديد كيف سيكون حالي

أذن ؟؟ سعيدة كثيررررر بشوفتك

و سعيدة برضو بسؤالك الجميل

و انا بخير الحمد لله

وسعيدة جدااا وكان يومي جميل الحمد لله

كن بخيرررر عزيزي

إرسال تعليق